Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.oblecpsa.sk.
Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu.
Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.
2. VYMEDZENIE POJMOV
- Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;
- Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;
- Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
- E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.oblecpsa.sk, na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;
- Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
- My sme spoločnosť pudapri s.r.o., so sídlom Martina Granca 44, IČO 54 188 083, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I.,oddiel Sro, vložka č.157072/B, e-mail info@oblecpsa.sk, telefónne číslo +421 903 490 078, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci;
- Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
- Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope;
- Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv;
- Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
- Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.
3. OBJEDNÁVKA
K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:
Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");
- Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;
- Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu;
- V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Dokončiť objednávku " Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla "Dokončiť objednávku" budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.
- Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
- Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte.
- V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.
- V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.
- V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.
4. ČLENSTVO/UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
5. VÝHODY ČLENSTVA - ZĽAVY A DARČEKY
Zľavy a akcie
Akcie v podobe zliav na konkrétne produkty, ako aj akcie typu Black Friday alebo akcie formou poštovného zdarma pri objednávke nad 59 Eur, nie sú podmienené registráciou ani minimálnym nákupom. Akcie vo forme zľavových kódov komunikované tretími stranami, najmä influencermi, na sociálnych sieťach, nie sú podmienené registráciou ani minimálnym nákupom, pokiaľ nie je uvedené inak.
Darčeky k nákupom sa získavajú dosiahnutím požadovanej výšky nákupu. Táto sa mení v závislosti od hodnoty daného darčeka . Získanie darčeka nie je podmienené registráciou.
Vernostný program
Určený je výhradne pre registrovaných zákazníkov. Pri novej registrácii získava každý zákazník jednorazový bonus vo výške 5% na celú hodnotu objednávky.
Ďalšie výhody, ktoré sa uplatňujú cez vernostný program:
- Zľava na nákup
- 2+1 zdarma
- Špeciálne zľavy na vybrané tovary
Akcie formou percentuálnej zľavy na nákup sú podmienené hodnotou nákupov, a to vo výške 150 € zľava vo výške 5% z celkovej ceny, vo výške 240 € zľava vo výške 10% z celkovej ceny a vo výške nad 330 € zľava vo výške 20% z celkovej ceny (pokiaľ nie je uvedené inak). Hodnotou nákupov sa rozumie kumulovaná hodnota nákupov od okamihu registrácie. Hodnota nákupov sa kumuluje vždy počas 24 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacoch.
Vo vybraných dňoch bude prebiehať akcia 2+1 zdarma na všetok sortiment, tzn. registrovaný zákazník bude môcť nakúpiť tri produkty, pričom najlacnejší získa ZADARMO.
PODMIENKY AKCIE 2 + 1 zdarma:
- akcia 2+1 zdarma bude platiť vždy len vo vybraných termínoch. Informácie o týchto termínoch dostane registrovaný zákazník vždy prostredníctvom e-mailom s 5-dňovým predstihom spolu s kódom, ktorý bude potrebné zadať do objednávky;
- zľava sa zobrazí až po vložení kódu do objednávky;
- pri akcii 2+1 zdarma sa odpočítava vždy hodnota najlacnejšej položky z objednávky rovným dielom od všetkých položiek.
Špeciálne zľavy na vybrané tovary budú dostupné len pre registrovaných zákazníkov stránky www.oblecpsa.sk.
6. STORNO ALEBO ZMENA OBJEDNÁVKY
Storno objednávky je možné do 2 hodín od času odoslania záväznej objednávky. V prípade, ak bola Vaša objednávka už aj zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.
V prípade zmeny objednávky nás kontaktujte do 2 hodín a Vaša objednávka bude po dohode upravená.
Našim cieľom je predovšetkým spokojnosť zákazníka, preto umožňujeme zmenu objednávky alebo jej storno bez akýchkoľvek sankcií a poplatkov voči zákazníkovi.
7. DODACIE PODMIENKY
- Kuriér GLS (doručenie na adresu) - štandardné doručenie do 1 pracovného dňa v rámci Slovenskej republiky (avšak až po nami odovzdaní balíku prepravcovi, čo je každý pondelok a štvrtok); príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej SMS s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a prípadnou výškou dobierky.
- Slovenská pošta (doručenie na poštu) - doručenie zásielky do 1-3 pracovných dní po dni podania na pobočke Slovenskej pošty (avšak až po nami odovzdaní balíku prepravcovi, čo je každý pondelok a štvrtok). Ak sa Vám doručovaná zásielka nezmestí do Vašej schránky, poštový doručovateľ Vám zanechá oznámenie o uložení zásielky na Vašej pošte a je potrebné ísť si zásielku osobne vyzdvihnúť na vybranej pobočke Slovenskej pošty.
- Zásielkovňa (doručenie do vybranej zásielkovne) - doručenie zásielky 1-3 pracovných dní po dni podania na pobočke Zásielkovne (avšak až po nami odovzaní balíku na pobočke Zásielkovne, čo je každý pondelok a štvrtok). Doručovaná zásielka bude doručená do Vami vybranej pobočky Zásielkovne, kde si ju môžete vyzdvihnúť. O doručení zásielky na pobočku Zásielkovne budete informovaný prostredníctvom interaktívnej SMS s číslom balíka, heslom a prípadnou výškou dobierky.
- mimoriadneho výpadku výroby Tovaru, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné Tovar dodať;
- omeškania s dodaním Tovaru od Nášho dodávateľa, pričom Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
8. POŠTOVNÉ A BALNÉ
Balné Vám neúčtujeme.
V rámci SR je pri objednávke nad 59 € POŠTOVNÉ ZDARMA.
9. PLATOBNÉ PODMIENKY
V internetovom obchode www.oblecpsa.sk môže kupujúci úhradu Celkovej ceny vykonať nasledujúcimi spôsobmi :
- Dobierka - Peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, kuriérom alebo Zásielkovne.
- Bankový prevod - po prijatí Vašej objednávky Vám e-mailom zašleme údaje o objednanom tovare, celkovej sume, variabilnom symbole a o účte, na ktorý je treba platbu za tovar uhradiť. Po prijatí platby tovar odosielame ihneď a o tejto skutočnosti Vás informujeme prostredníctvom e-mailu. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní.
- Platba kartou - platba kartou vopred cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: Podmínky používání platební brány GoPay - účinnost od 1.5.2018.
Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar prevezmete. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamih uskutočnenia platby.
10. ZÁRUKA NA TOVAR
11. VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIA
VRÁTENIE TOVARU
Tovar je možné vrátiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar zašlite doporučene ako list prostredníctvom Slovenskej pošty (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme. Spolu s tovarom prosím priložte aj vyplnený formulár, ktorý ste obdržali spolu so zásielkou alebo si ho môžete stiahnuť TU. Formulár obsahuje údaje o tovare, nákupnej faktúre a čísle účtu, na ktorý Vám peniaze vrátime.
Tovar, ktorý ste sa rozhodli vrátiť v lehote do 14 dní musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale, s pôvodným štítkom. Nesmie vykazovať žiadne známky nosenia, poškodenia alebo iného znehodnotenia (napr. pranie). Ak vrátený tovar nebude spĺňať tieto požiadavky, tzn. nebude vrátený v pôvodnom stave, predávajúci je oprávnený takto vzniknutú škodu strhnúť zo sumy, za ktorú ste tovar objednali/kúpili, prípadne neuznať vrátenie tovaru, napriek splneniu lehoty.
Ak vrátený tovar bude v poriadku a splní všetky uvedené podmienky, predávajúci vráti na účet uvedený vo Vami zaslanom formulári, sumu bezodkladne po prevzatí tovaru, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa nasledujúceho po prevzatí tovaru.
Ak tovar odošlete na inú adresu ako je uvedené v našich podmienkach alebo vo formulári na vrátenie tovaru, vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote neuznáme. Prosím, postupujte vždy presne podľa nami uvedených pokynov.
REKLAMÁCIA
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar pri preberaní nemá vady. V prípade, že sa v lehote 24 mesiacov odo dňa vytvorenia objednávky na zakúpenom tovare preukáže vada alebo iné poškodenie, je kupujúci oprávnený tovar reklamovať. V prípade reklamácie tovar zašlite doporučene ako list prostredníctvom Slovenskej pošty, (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme . Spolu s tovarom prosím priložte aj vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU. Formulár obsahuje údaje o vami zistených vadách na tovare, nákupnej faktúre a čísle účtu, na ktorý Vám budeme vracať peniaze.
Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť bezodkladne po prevzatí vráteného tovaru, najneskôr však do 30 dní.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.
13. CENY
Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie, alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru.
14. OCHRANA DÁT UŽÍVATEĽA
15. VYHLÁSENIE O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Ochranu súkromia a osobných údajov považujeme za našu prvoradú povinnosť. S osobnými údajmi nakladáme výhradne v súlade s platnou legislatívou SR. Viac o ochrane osobných údajov TU.
16. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Zmeny a/alebo doplnky týchto všeobecných obchodných podmienok vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.oblecpsa.sk.