Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.
Tovar je možné vrátiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní od dátumu doručenia tovaru. Tovar zašlite doporučene ako list prostredníctvom Slovenskej pošty (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme. Spolu s tovarom prosím priložte aj vyplnený formulár, ktorý ste obdržali spolu so zásielkou alebo si ho môžete stiahnuť TU. Formulár obsahuje údaje o tovare, nákupnej faktúre a čísle účtu, na ktorý Vám peniaze vrátime.
Tovar, ktorý ste sa rozhodli vrátiť v lehote do 14 dní musí byť nepoškodený a v pôvodnom obale, s pôvodným štítkom. Nesmie vykazovať žiadne známky nosenia, poškodenia alebo iného znehodnotenia (napr. pranie). Ak vrátený tovar nebude spĺňať tieto požiadavky, tzn. nebude vrátený v pôvodnom stave, predávajúci je oprávnený takto vzniknutú škodu strhnúť zo sumy, za ktorú ste tovar objednali/kúpili, prípadne neuznať vrátenie tovaru, napriek splneniu lehoty.
Ak vrátený tovar bude v poriadku a splní všetky uvedené podmienky, predávajúci vráti na účet uvedený vo Vami zaslanom formulári, sumu bezodkladne po prevzatí tovaru, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa nasledujúceho po prevzatí tovaru.
Ak tovar odošlete na inú adresu ako je uvedené v našich podmienkach alebo vo formulári na vrátenie tovaru, vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote neuznáme. Prosím, postupujte vždy presne podľa nami uvedených pokynov.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar pri preberaní nemá vady. V prípade, že sa v lehote 24 mesiacov odo dňa vytvorenia objednávky na zakúpenom tovare preukáže vada alebo iné poškodenie, je kupujúci oprávnený tovar reklamovať. V prípade reklamácie tovar zašlite doporučene ako list prostredníctvom Slovenskej pošty, (podacie číslo zásielky si prosím uchovajte), nie ako balík, na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava. Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme . Spolu s tovarom prosím priložte aj vyplnený formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU. Formulár obsahuje údaje o vami zistených vadách na tovare, nákupnej faktúre a čísle účtu, na ktorý Vám budeme vracať peniaze.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo formulári.