Keď dnes vytvorím objednávku, kedy mi tovar príde?
Ak máme vybrané produkty na sklade, štandardne pripravujeme objednávku ešte v ten deň, najneskôr nasledujúci pracovný deň. Pripravený balík odovzdáme prepravnej spoločnosti. Väčšia objednávok je doručená za 2 až 3 pracovné dni.
Ako postupovať, keď je zásielka viditeľne poškodená?
V tomto prípade je ideálne upozorniť na poškodenie priamo dopravcu. Prosím, spravte si fotodokumentáciu poškodenej zásielky a fotografie nám spolu s informáciou o poškodení pošlite na našu emailovú adresu: info@oblecpsa.sk.
Ako mám postupovať, keď chcem tovar vymeniť?
Úplne chápeme, že sa môže stať, že vášmu psíkovi vybrané oblečenie, postroj alebo iný produkt nesedí. Tovar jednoducho dobre zabaľte a pošlite nám ho späť na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava. Iba pripomínama, že podľa zákona máte na výmenu či vrátenie tovaru 14 dní. Ak vracanému tovaru prosím priložte aj vyplnený formulár, ktorý nájdete TU.
Potrebujem tovar reklamovať, ako na to?
V prípade, že sa v lehote 24 mesiacov odo dňa vytvorenia objednávky na zakúpenom tovare preukáže vada alebo iné poškodenie, ste oprávnený oprávnený tovar reklamovať. Reklamovaný tovar Vás prosíme poslať na adresu: pudapri s.r.o., Martina Granca 44, 841 02 Bratislava spolu s vyplneným formulárom. Každá reklamácia bude posúdená priamo výrobcom, ktorý sa k reklamácii vyjadrí a navrhne ideálny spôsob riešenia. Reklamáciu sa zaväzuje vyriešiť do 30 dní. Každopádne veríme, že k týmto situáciám bude dochádzať minimálne a zakúpené produkty Vám budú verne slúžiť.
Máte zľavový program pre stálych zákazníkov?
Každý registrovaný zákazník si zaslúži našu vďaku, ktorú prejavume rôznymi formami odmien. Hneď pri registrácii od nás dostanete zľavu 5% na Váš nákup. Ku každému balíčku od nás dostanete vždy darček. Za menší nákup získáte menší darček a za väčší nákup väčší darček, to je jasnačka!
Ako registrovaný zákazník sa prvý dozviete o pripravovaných zľavách a taktiež budete informovaný o špeciálny zľavách na vybrané produkty len pre registrovaných zákazníkov.
Každý registrovaný zákazník si za objednávky zbiera na svojom konte body, ktoré umožnia čerpať ešte zľavy v závislosti od výšky nazbieraných bodov. Viac informácií sa dozviete v Obchodných podmienkach.
Kde si môžem vyzdvihnúť svoju internetovú objednávku?
Osobný odber aktuálne neponúkame, ale môžete využiť niekoľko možností, ako dopraviť svoju objednávku až k Vám. Všetky ponúkané spôsoby dopravy sa k Vám dostanú včas. Podrobnosti o možnostiach dopravy nájdete špecifikované v Obchodných podmienkach, respektíve priamo pri zadávaní objednávky, alebo po kliknutí TU.
Je možné objednávku zmeniť, doplniť alebo dokonca zrušiť?
Pokiaľ chcete svoju objednávku upraviť, doplniť ešte predtým ako bola odovzdaná dopravcovi, akúkoľvek z týchto zmien je možné urobiť bezplatne a to telefonicky na tel. č.: +421 908 198 133. Zabalenú a odoslanú objednávku, žiaľ už nie je možné zmeniť. V takom prípade musíte postupovať buď odstúpením od kúpnej zmluvy alebo výmenou tovaru podľa zákona v 14 dňovej lehote. Zrušenie objednávky je možné nahlásiť do 2 hodín od jej záväzného odoslania. Po tejto lehote treba postupovať buď odstúpením od zmluvy alebo výmenou tovaru podľa zákona v 14 dňovej lehote. Formuláre nájdete na stránke "K stiahnutiu".